Gratis mobiliteitsservice

  • Pon Dealer Groep
Banner-seat.jpg

Staat u met pech of heeft u een aanrijding gehad? Bel dan de Mobiliteitsservice. Ook in het buitenland.

Bij een nieuwe SEAT krijgt u gratis Mobiliteitsservice. Die helpt u bij pech snel weer op de weg, 24 uur per dag en in bijna heel Europa. Deze hulpverlening kost u niets.

Neem contact op met het 24-uursservicenummer van SEAT: in Nederland via: 0800-0242500 en in het buitenland via: +31 70 3145375.

Mobiliteitsservice

Vanaf het moment dat u uw nieuwe SEAT koopt, en gedurende een periode van 2 jaar (te rekenen vanaf de datum van aflevering van je nieuwe SEAT), kunt u profiteren van alle diensten die de SEAT Mobiliteitsservice te bieden heeft. 

Online Schadeformulier

Vul het schadeformulier ter plekke in klik hier.

Onderhoud bij Pon Dealer SEAT

Omdat SEAT vindt dat u ook na 2 jaar verzekerd moet kunnen zijn van SEAT Mobiliteitsservice, hoeft u slechts aan één voorwaarde te voldoen: u laat het reguliere onderhoud van uw SEAT binnen de voorgeschreven periode of het voorgeschreven aantal kilometers door een officiële SEAT Service Partner uitvoeren. Evenals de geadviseerde onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. Hierdoor bent u gegarandeerd van het optimaal functioneren van uw SEAT, nu en in de toekomst.

Serviceboekje

Na de grote beurt of de Long Life onderhoudsbeurt plaatst Pon Dealer SEAT een of meer stempels in het serviceboekje van uw auto. Deze stempels zijn het bewijs dat aan de voorwaarden van de Mobiliteitsservice is voldaan. Houd uw serviceboekje daarom altijd in de auto.

Lang niet gezien

Is uw SEAT langere tijd niet meer bij de SEAT-dealer geweest? Dan is het laten uitvoeren van een grote beurt of een Long Life onderhoudsbeurt met bijbehorende reparatieadviezen bij de SEAT Service Partner voldoende om de Mobiliteitsservice opnieuw in te laten gaan.