hero updates

Volkswagen ID. Software Updates

Genoeg redenen voor een software-update

Altijd een ID. die up-to-date is zelfs wanneer je al een tijdje in je Volkswagen rijdt. Dat is natuurlijk wat je wilt. En dat kan, dankzij de ID. Software-updates van Volkswagen. Van optimalisaties van de displays tot meer functionaliteiten en een verbeterde prestatie, de software-updates hebben het allemaal. In sommige gevallen is een bezoek in onze werkplaats nodig, andere keren installeer je de software gewoon zelf. Wel zo makkelijk.

ID. Software 2.1 update

De ID. Software 2.1 update is één van de belangrijkste updates voor je ID. Deze update is namelijk de basis voor alle volgende updates. Je Volkswagen dealer kan de software voor je installeren. Maak een afspraak en jij en je ID. kunnen genieten van een hoop nieuwe functies en optimalisaties.

ID. Software 2.3 update (Over-the-Air)

Voor de ID. Software 2.3 update hoef je niet langs je Volkswagen dealer omdat deze online (Over-the-Air) wordt uitgevoerd. Vanaf het najaar van 2021 worden de Over-the-Air updates gefaseerd uitgestuurd. Je krijgt vanzelf een seintje van je ID. als de update voor je klaarstaat.

Nieuwe 12V-accu en software-update voor je Volkswagen ID.

Graag nodigen we je uit om een afspraak te maken met je Volkswagen dealer. Daar krijgt je ID. kosteloos een nieuwe, technisch verbeterde 12V-accu en een software-update naar ID. Software 2.4. Met deze update krijg je de beschikking over de meest recente versie van de software en profiteer je bovendien van verminderd energieverbruik door een slimmer warmtebeheer. Maak dus snel een afspraak.

ID. Software 3.0 update

Met de nieuwe Over-the-Air update voor ID. Software 3.0 krijgt je ID. de beschikking over extra functionaliteiten en verbeteringen. Op het gebied van laadprestaties en energiebeheer, navigatie, spraakbediening en nog veel meer. Voorwaarde voor installatie van deze update is dat je beschikt over de eerdere ID. Software 2.4 update, waarvoor je je auto naar de dealer hebt moeten brengen, waar toen ook de 12V-accu is vervangen, en dat je een actief We Connect Start-account hebt. Hier vind je meer informatie over hoe je We Connect Start activeert.

Heb je nog vragen?

We kunnen ons voorstellen dat een software-update vragen bij je oproept. Op de speciale pagina's van de verschillende software-update vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je wat extra hulp nodig bij jouw installatie? Op de specifieke software-update pagina's vind je ook de juiste contactgegevens!