Pon Dealer & Muntstad
gaan samen verder

Meer info
Hero Mobiliteit Audi

Audi Mobiliteitsgarantie

  • 24 uur per dag
  • GRATIS bij onderhoud volgens het boekje

Gratis snel geholpen bij pech, Audi Mobiliteitsservice

De Audi Mobiliteitsgarantie zorgt er voor, dat je onderweg dankzij de pechhulp ter plaatse weer snel op weg bent. 24 uur per dag in Nederland en bijna heel Europa staat onze hulpverlening paraat. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk weer op weg kunt.

Audi Mobiliteitsgarantie

Audi Mobiliteitsgarantie hoort bij iedere nieuwe Audi en geldt tot de eerste grote onderhoudsbeurt die volgens fabrieksvoorschriften moet plaatsvinden. In alle daaropvolgende jaren kun je een beroep blijven doen op Audi Mobiliteitsgarantie, mits je aan één voorwaarde voldoet: je laat het reguliere onderhoud en de geadviseerde reparatiewerkzaamheden op tijd uitvoeren door een officiële Audi Servicepartner.

Na iedere grote onderhoudsbeurt voorziet Pon Dealer je serviceboekje van twee stempels. Dit boekje geeft je het recht op de Audi Mobiliteitsgarantie; zorg er dus voor dat deze te allen tijde in je auto ligt.

Pech in Nederland

Bel de Mobiliteitsservice op

088-0330108

Pech in het buitenland

Bel de Mobiliteitsservice op.

+31 88 0330108

Handige tips

  • Moet je in het buitenland toch betalen voor een vergoede hulpverlening? Vraag dan een rekening. Deze wordt dan in Nederland, zover van toepassing, alsnog vergoed.
  • Als je strand op de tolweg in Frankrijk (péage), wordt direct een berger ingeschakeld. De berger sleept je naar een veilige plek waarna je naar een Audi-dealer wordt gesleept.
  • Heb je een reservesleutel? Neem hem dan mee! Handig voor als de auto per ongeluk op slot gaat met de sleutel er nog in. Of u in de zee in duikt met je sleutel nog in je zwembroek.
  • Bewaar het Serviceboekje / Onderhoudsboekje in je auto. De stempels in dit boekje zijn het bewijs dat aan de voorwaarden van de Audi mobiliteitsgarantie is voldaan.

Veelgestelde vragen over Audi Mobiliteitsgarantie

Wanneer schakel ik de Audi Mobiliteitsservice in?

Je kunt ons altijd inschakelen wanneer je onverhoopt pech krijgt met jouw Audi.
Het maakt niet uit waar je pech krijgt: op je eigen oprit, of elders in Nederland of Europa. Bij twijfel zal de Audi Mobiliteitsservice je informeren over de mogelijkheden.

Wanneer spreken we van pech?

We spreken van pech als er een rood waarschuwingslampje brandt op je dashboard of als je met de auto, als gevolg van een defect, niet meer zelfstandig de dichtstbijzijnde Audi dealer kunt bereiken.

Hoe werkt Audi Mobiliteitsservice?

Wanneer je de Mobiliteitsservice belt, wordt de dichtstbijzijnde Audi dealer of de ANWB Wegenwacht ingeschakeld. Bij stranding op een Nederlandse snelweg of N-weg zal je altijd worden geholpen door de ANWB Wegenwacht.

Wat als directe reparatie niet mogelijk is?

Soms is reparatie ter plaatse niet mogelijk. In dat geval wordt jouw auto naar de dichtstbijzijnde Audi dealer gebracht. Als daar na diagnose blijkt dat reparatie binnen 3 uur niet mogelijk is, dan vinden we samen met jou de beste oplossing. Dit is bijvoorbeeld een andere vervoersmogelijkheid, zoals een taxi of het openbaar vervoer (tot maximaal € 77,-), een vervangende auto voor de duur van de reparatie (tot maximaal 5 dagen) of een hotelovernachting voor jou en je passagiers (maximaal 1 nacht inclusief ontbijt). De kosten voor deze hulpverlening zijn voor rekening van Audi. Mocht het voorkomen dat je één van deze services zelf voor moet schieten, dan kun je de kosten bij terugkomst in Nederland declareren bij Pon Dealer. Uiteraard dien je dan wel over een factuur te beschikken.

Wat valt niet onder de Audi Mobiliteitsservice?

  • Pech veroorzaakt door eigen toedoen.
  • Pech aan caravan, aanhanger of vouwwagen, hiervoor kunt u zelf een additionele reisverzekering afsluiten.
  • Verkeerd ingebouwde achteraf-accessoires.
  • Sleutel in afgesloten auto.
  • Geen of verkeerde brandstof in tank.
  • Vastgevroren onderdelen.
  • pech a.g.v. niet-uitgevoerd onderhoud of niet-uitgevoerde geadviseerde reparaties.
  • Ongeval of gevolgen daarvan.
  • Diefstal of poging daartoe.
  • Andere oorzaken van buitenaf.

Wat gebeurt er als mijn pech niet onder Audi Mobiliteitsservice valt?

Je kan dan meestal wel een beroep doen op onze hulpverlening, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening. De mogelijkheden kan de hulpverlener met je bespreken.

Welke voorwaarden en aanvullende bepalingen gelden er voor de Audi Mobiliteitsservice?

De Mobiliteitsservice is beperkt tot het recht op de hiervoor omschreven hulpverlening. Alle overige kosten, reparatie kosten, schade en gevolgschade komen niet voor vergoeding in aanmerking.

Wat vergoedt de Audi Mobiliteitsservice en wat niet?

Mobiliteitsservice betekent dat de medewerker van de alarmcentrale je kosteloos zal proberen op weg te helpen. Lukt dit ter plekke niet? Dan wordt uw auto kosteloos naar de dichtstbijzijnde Audi dealer vervoerd. Een reparatie bij de dealer valt niet onder de dekking van de Mobiliteitsservice, maar wellicht wel onder de (fabrieks-)garantie. De dealer kan je hier meer over vertellen.