Verkoop
-
Ik heb een aflevering gepland, gaat deze nog gewoon door?
In het geval u een aflevering gepland heeft staan dan zullen onze verkoopadviseurs op korte termijn contact met u opnemen om het verloop hiervan met u af te stemmen. U hoeft verder geen actie te ondernemen.
Heeft u toch nog een vraag dan kunt u vanzelfsprekend gewoon contact met ons (of uw verkoopadviseur) opnemen. -
Zijn de showroom(s) gesloten?
Ja, onze fysieke showrooms zijn in ieder geval gesloten t/m 9 februari 2021. Uiteraard is ons verkoopteam online wel gewoon bereikbaar en kunnen zij u (digitaal) te woord staan d.m.v. bijv. Facetime, Whatsapp of Google Meet.
Direct een (online) verkoopafspraak maken? Klik dan hier. -
Ik wil een persoonlijk gesprek met een verkoper. Kan dat?
Ja, uiteraard is het mogelijk om een persoonlijk (online) verkoopgesprek met één van onze verkoopadviseurs in te plannen. Via bijv. Facetime, Whatsapp en Google Meet kunnen wij u (digitaal) probleemloos van advies voorzien. Wilt u een afspraak inplannen? Klik dan hier!
-
Mag ik zonder afspraak een showroom bezoeken?
Nee, omdat onze fysieke showrooms helaas zijn gesloten is het niet mogelijk deze te bezoeken. Heeft u een vraag aan één van onze verkoopadviseurs? Maak dan heel gemakkelijk een online verkoopafspraak. Ons verkoopteam zal dan zsm contact met u opnemen!
-
Ik heb een auto in bestelling staan, gaat deze nog wel komen?
Ja. De nu aangescherpte maatregelen hebben hier GÉÉN invloed op. Uw auto zal gewoon conform reguliere afspraak binnen komen. Wanneer de auto bij ons binnen is zullen wij contact met u opnemen zoals u van ons mag verwachten.
-
Is mijn lage bijtelling van 2020 gegarandeerd als er niet afgeleverd mag worden?
Ja, De lage bijtelling gegarandeerd, mits de auto waar het om gaat ook fysiek in Nederland aanwezig is. Wilt u graag meer weten, neem dan gerust contact met ons op.
-
Ik wil mijn auto laten taxeren, hoe werkt dat?
Het taxeren van uw auto m.b.t. tot bijv. een inruilvoorstel is nog steeds mogelijk maar kan op dit moment uitsluitend online. Op de website(s) bieden wij op verschillende plekken de mogelijkheid tot het verkrijgen van een online inruilvoorstel of taxatie.
Wilt u hier meer over weten of uw auto laten taxeren, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.
-
Kan mijn nieuwe auto thuis afgeleverd worden?
Ja, dit is mogelijk. Neem voor meer informatie over alle mogelijkheden en de door ons gehanteerde werkwijze contact met ons op.
-
Ik moet nu langer doorrijden met mijn oude auto. Wat moet ik doen?
Wij zullen contact met u opnemen in het geval u een nieuwe auto bij ons in bestelling heeft staan.
-
Ik wil graag een proefrit plannen en maken. Kan dat, en hoe gaat dat in zijn werk?
Neem in dit geval contact met ons op voor meer informatie en alle mogelijkheden, wij helpen u graag verder!
Werkplaats
-
Mag ik zonder afspraak naar de werkplaats komen?
Ja, onze werkplaatsen zijn nog steeds geopend, dus u kunt ook nu nog steeds zonder afspraak onze werkplaats bezoeken.
Let op!
U kunt onze werkplaats alleen zonder afspraak bezoeken wanneer u gebruik maakt van onze Express Service (lampje vervangen, ruitenwissers etc.). Heeft uw auto een onderhoudsbeurt nodig dan dient u hiervoor wel een reguliere afspraak te maken via onze online werkplaatsplanner. -
Kan ik nog gebruik maken van de haal- en breng service?
Ja, u kunt nog steeds gebruik maken van onze GRATIS haal- en brengservice. U kunt dit aangeven wanneer u een werkplaatsafspraak bij ons maakt.
Meer weten over de GRATIS haal- en brengservice, klik dan hier.
-
Is de mobiliteitsservice / pechhulp nog van toepassing?
Ja, uiteraard is onze mobilteitsservice / pechulp ook nu gewoon operationeel.
-
Ik wil mijn werkplaatsafspraak verzetten of afzeggen, kan dat?
Ja, u kunt geheel kosteloos een werkplaatsafspraak afzeggen of verplaatsen. U kunt ook gebruik maken van onze haal- en brengservice. Het afzeggen of verplaatsen van de werkplaatsafspraak is dan mogelijk niet nodig. Neem contact op met ons voor de mogelijkheden.
-
Moet ik de APK nog steeds voor de vervaldatum laten uitvoeren?
Ja, de verplichting om op tijd een APK uit te voeren blijft. Tijdens een APK wordt de technische staat van een auto gecontroleerd waardoor de voertuigveiligheid op de Nederlandse wegen blijft gewaarborgd. Als u geen APK laat uitvoeren, dan kan u een boete krijgen. Plan hier direct uw werkplaatsafspraak voor een APK.
Kunt u niet langskomen? Neem dan contact op met de dealer voor de mogelijkheden.
-
Ik heb een vervangende auto nodig. Is dit mogelijk?
Jazeker, auto’s die worden gebruikt voor vervangend vervoer worden grondig gereinigd voorafgaand aan de inzet. Er wordt extra schoongemaakt met veel aandacht voor onderdelen die veelvuldig worden aangeraakt.
Wilt u gebruik maken van een verangende auto bij onderhoud, dan kunt u dit aangeven in onze online werkplaatsplanner.
-
Zijn de werkplaatsen nog gewoon open?
Ja, onze werkplaatsen zijn gewoon geopend volgens de reguliere openingstijden. Dit betekent dat deze geopend zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 13:00 uur.
Heeft uw auto onderhoud nodig, plan dan direct eenvoudig online een werkplaatsafspraak via onze werkplaatsplanner. Heeft u reeds een werkplaatsafspraak voor uw auto ingepland dan gaat deze gewoon door volgens afspraak. -
Ik kan mijn onderhoud niet tijdig uitvoeren. Behoud ik het recht op pechhulp?
Als u ten gevolge van de huidige situatie (COVID-19) niet op tijd uw onderhoud kunt uitvoeren, (zonder dat sprake is van onzorgvuldigheid/opzettelijkheid) behoudt u het recht op mobiliteitsservice. We vragen u wel om zo snel mogelijk het onderhoud alsnog uit te voeren.
Algemeen
-
Wat zijn de huidige openingstijden?
Onze fysieke showrooms zijn helaas gesloten t/m 9 februari 2021. Onze werkplaatsen zijn wel gewoon OPEN volgens de reguliere openingstijden. Dit betekent dat deze geopend zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 13:00 uur.
Uiteraard is ons verkoopteam online wel gewoon bereikbaar en kunnen zij u (digitaal) te woord staan d.m.v. bijv. Facetime, Whatsapp of Google Meet.
Direct een (online) verkoopafspraak maken? Klik dan hier. -
Welke maatregelen nemen jullie om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan?
Binnen ons bedrijf zijn alle richtlijnen van het RIVM van toepassing. Daarom houden wij ons aan alle maatregelen die landelijk gelden. Lees alles over deze maatregelen op onze speciale informatiepagina.
-
Kan ik als klant nog steeds gebruik maken van de aanhangerservice?
Helaas is het TIJDELIJK maar in ieder geval t/m 9 februari 2021 NIET mogelijk om gebruik te maken van de aanhangerservice.
Verhuur
-
Is de verhuurafdeling nog geopend?
Ja, onze verhuurafdeling is nog gewoon geopend.
Neem voor meer informatie contact met ons op.
Magazijn / Onderdelendienst
-
Ik wil graag onderdelen bestellen, kan dat?
Jazeker, alleen kunnen op dit moment GEEN onderdelen besteld worden aan de balie van de Onderdelendienst.
Bestellen kan uitsluitend online via https://www.pondealer.nl/deonderdelendienst of (wanneer u een bedrijf bent) via bijv. Partslink24.com. -
Ik ben een zakelijk klant. Hoe gaat het met de levering van onderdelen?
Gezien de huidige COVID-19 maatregelen willen wij u vragen om zoveel mogelijk bestellingen per post / pakketdienst te laten bezorgen.
Afhalen van bestellingen is UITSLUITEND op afspraak mogelijk en wanneer het essentiële onderdelen betreft! Neem contact met ons op voor een afspraak. -
Ik ben een particuliere klant. Hoe gaat het met de levering van onderdelen?
De levering van uw bestelling zal gezien de huidige situatie (COVID-19) uitsluitend plaatsvinden per post. Mocht u met spoed essentiële onderdelen voor uw auto nodig hebben, dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken aan de De Onderdelendienst medewerker.
-
Is De Onderdelendienst (centrale magazijn) nog geopend?
Jazeker, echter zijn er wel diverse wijzigingen met betrekking tot bestellen en levering. Leest u daarom astublieft ook goed de rest van de veel gestelde vragen door.
-
Hoe verloopt de betaling van mijn geplaatste bestelling
Voor particuliere klanten: u zult na akkoord van de bestelling van ons een iDEAL-link ontvangen waarmee u op afstand kunt betalen. Na de betaling zullen wij de bestelling verder in behandeling nemen.
Voor zakelijke klanten: voor de klanten die een overeenkomst hebben om op rekening te bestellen veranderd er niets. Klanten die normaliter vooraf betalen, zullen per mail een iDEAL link ontvangen, zodat er op afstand betaald kan worden.
Pon Occasion
-
Is de buitenshowroom van Pon Occasion in Barneveld ook gesloten?
Ja, ook de buitenshowroom van Pon Occasion in Barneveld is helaas gesloten tot in ieder geval 9 februari 2021. Uiteraard is onze occasionverkoopafdeling online wel gewoon bereikbaar!
Wil je graag een persoonlijk (online) verkoopgesprek met één van onze occasionverkoopadviseurs in plannen? Dat kan via bijv. Facetime, Whatsapp en Google Meet waardoor wij u (digitaal) probleemloos van advies kunnen voorzien. Wilt u een afspraak inplannen? Klik dan hier!